Managementul portofoliului de clienți

Data început
Data finalizării
Nr. de credite
0
Detalii curs

Cursul, cu desfășurare online asincron, are ca scop prezentarea responsabilităților agentului și ale clientului în administrarea polițelor de asigurare precum și prezentarea metodelor de comunicare și instrumentelor ce se folosesc în managementul portofoliului de clienți.

Obiectivul cursului

La finalul sesiunii online, participanții vor:

  • Avea cunoștințele minime necesare administrării portofoliului de clienți
  • Cunoaște etapele procesului de management al portofoliului de client, precum și metode și instrumente specifice acestuia
Grup țintă

Programul se adresează tuturor persoanelor care desfășoară activitate de distribuție de asigurări precum şi celor interesați sa obțină noțiuni despre metodele de comunicare cu clientul.

Tematica

1. Responsabilitățile agentului și ale clientului în administrarea polițelor

  • Care sunt responsabilitățile agentului și ale clientului în administrarea polițelor
  • Ce așteptări are un asigurat de la polița de asigurare pe care a cumpărat-o
  • Cine este responsabil ca polița să fie valabilă și corect încheiată
  • Care sunt responsabilitățile contractuale ale agentului
  • Care sunt responsabilitățile morale ale agentului
  • Care sunt beneficiile agentului de pe urma îndeplinirii responsabilităților față de client

2. Metode de comunicare utilizate în managementul portofoliului de clienți

  • Care sunt metodele folosite în comunicarea cu asiguratul
  • Care sunt avantajele și dezavantajele comunicării față în față
  • Care sunt avantajele și dezavantajele comunicării electronice
  • Când se folosește comunicarea față în față și când comunicarea electronică
  • Care sunt regulile pentru comunicarea electronică  
  • Cum trebuie să se comporte agentul în relația cu asiguratul
  • Care pot fi cauzele nemulțumirii clienților
  • Cum trebuie să procedeze agentul dacă un client dorește să depună o reclamație

3. Instrumente utilizate în managementul portofoliului  de clienți

  • Ce informații conțin programele de management al portofoliului ale companiilor
  • Ce informații conține propria bază de date a agentului
Investiție

Investiția include acces online la suport de curs timp de 6 luni de la data primei accesări, suport pe durata parcurgerii cursului ( contact email: training@isf.ro) și diploma de participare.

Preț cu TVA
47.60 RON
Serie Certificat
MPC
Fara TVA
Nu