Social media mă ajută sau mă încurcă?
De la debutul mediei social (social media) considerat a fi în 1997, trecand prin lansarea în 2004 a Facebook și a Twitter și LinkedIn în 2006 se poate spune ca a schimbat stilul de viață a miliarde de utilizatori si a devenit chiar un mod de viață pentru unii dintre acestia.
Tu ce abordare ai fața de o piața de 13.300.000 utilizatori în Romania (9.9000.000 pe Facebook / Meta, adica 51,9% din populatie, 5.4000.000 pe Instagram, 3.200.000 pe LinkedIn, 6.370.000 pe TicTok). Poți să te urci în tren și să-ți găsești și loc sau poți să te uti dupa el. Firește, cu cat îl las să se îndepărteze, cu atat îți va fi mai greu să-l prinzi.
Cea mai delicată problemă a mediei sociale este definită ca fiind: “Conținutul este Rege”. Azi se discută de celebra aplicație ChatCPT și concurențele acesteia, care generează conținut de bună calitate, cu ajutorul inteligenței aritificale.
Cursul își propune să te familiarizeze cu conceptele mediei sociale, în scop de business. La finalul cursului vei fi în masura să faci prospectare sau chiar vânzare directa pe acest mediu online. Cursul nu se adreseaza profesioniștilor din agențiile de marketing digital. Noțiunile, procesele și instrumentele învațate îți vor permite să reuseșți în media socială, din postura de utilizator, ca om de business, fară o pregatire specială în marketing.
Programul va avea urmatorul orar:
- 24 februarie 2025 – 6 ore intrevalul orar 09.00-15.00
- 25 februarie 2025 – 6 ore intervalul orar 09,00-15.00
- 26 februarie 2025 - 6 ore intervalul orar 09.00-15.00
Principalele obiective de atins la finalul programului:
1. Înțelegerea beneficiului utilizării mediei sociale pentru activitați de prospectare, atât în procesul de recrutare, cât și în cel de vanzare către potențialii cumpărători
2. Înțelegerea procesului modern, de cumparare, bazat pe emoție generată de valori comune cu potențialul client
3. Crearea bradului personal pentru rețelele de socializare și înțelegerea modului efectiv de lucru, în varianta online
4. Înțelegerea activitaților și a managementui acestora, specific utilizării rețelelor de socializare
5. Creara unui plan de lucru individual pentru prospectare folosind rețelele de socializare
Cursul se adreseaza managementului și consultanților din vanzari. Nivel de experiența - avansat, mediu, începători.
1 Cui îi este frica de social media pentru uz de business?
- Piața potențială - Dezbatere
- Emoție bazată pe Valori - De ce, Cum, Ce? Round Robin
- De ce facem, ceea ce facem - Exercitiu personal
- Ce este social selling? - Prelegere
- Cum decurge o zi in era Social 2.0?- Exercitiu de grup
2 Prospectare pe rețelele de socializare
- Pașii Procesului de Cumparare (Metoda pull de atragere prospectț)- Prelegere
- Rețeaua potrivită pentru Scopul potrivit - Exercițiu de grup
- Determinare Piața potential personală - Exercițiu personal
- Text și Context - Prelegere și Exercițiu
- Brand personal Prelegere și Exercițiu
- Custode sau Curator? ChatGPT Prelegere și Exercițiu
3 Business, Nu Entertainment
- Managementul activitaților online - Prelegere și Round Robin
- Prospectare în mediul online - Round Robin
- LinkedIn. Pescar & Vântor Prelegere și Exercitiu
- Facebook. Pescar & Vânator
- Instagram. Pescar & Vânator
- TickTok. Pescar sau Vânator?
4 Plan de acțiune pe 3 luni Exercițiu personal
Doctor in management strategic, cu experienta de lucru in 17 domenii de business, in principal in Romania si in tari precum Olanda, Portugalia sau tari ale Europei Centrale si de Est. Imbina experienta antreprenoriala de 16 ani, cu alti 16 ani petrecuti in corporatii precum ING si AXA, in domenii precum Strategie, Vanzari, Dezvoltare de business, Managementul proiectelor, Recrutare si Selectie de personal, Managementul proceselor, Managementul Performantei, Transformari organizationale. In prezent este Senior Managing Partner la Queenable, companie care se ocupa cu scalari rapide de business si intarire a rezilientei (rezistenta la socuri/crize multiple) organizationale.
Investiția include suport de curs online de tipul share screen si suport din partea trainerului pe durata parcurgerii cursului, precum si diploma de participare.