Vinzi tu sau Cumpara clientul? Emoție și Valori in anii ChatGPT (generative pre-trained transformer)

Data început
Data finalizării
Nr. de ore
15
Nr. de credite
0
Detalii curs

Media socială alături de creșterea nivelului de trai, a unei parți din populația țintă pentru serviciile financiare a schimbat foarte multe aspecte din obiceiurile de consum. Azi se spune și pe buna dreptate: “Ador să cumpar, insă urasc să mi se vandă ceva”.  
Gasim servicii și produse “la un click distanța”. Ne informam despre caracteristicile, avantajele și beneficiile acestora in cel mult cateva minute, direct de pe telefon. 
Se pun cel puțin doua întrebari legitime: “Cât de actuală mai este vânzarea prin presiune, bazata pe asa-numitele necesitați, pe produse pe care le stie toata lumea? Cât de deschis este potențialul client să cumpere ceea ce dorește sau are interes?”
Baleand intre cele doua raspunsuri cursul propune o abordare echilibrata, trasand o paralela intre cele doar procese – cel de Vanzare si cel de Cumparare, din perspectiva consultantului de vanzari de servicii financiare. Folosirea practica a unuia sau alteia dintre abordari tine de experienta, deschiderea la schimbare, volumul actual de vanzari si piata tinta a fiecaruia.

Cursul va fi organizat online prin intermediul Zoom (prin trei sesiuni de curs x 5 ore) în datele:

- 14.01.2025- în intervalul orar: 09.00-14.00 

- 15.01.2025- in intervalul orar:  09.00-14.00

- 16.01.2025- în intervalul orar: 09.00-14.00 

 

Obiectivul cursului

Principalele obiective de atins la finalul programului:
1.    A învața și/sau a recapitula Procesul clasic de Vânzare pe necesitați;
2.    A învața și experimenta noi instrumente de Prospectare clasice și specifice erei social media
3.    A învața ce este și la ce folosește Procesul de Cumparare, specific erei mediei sociale și ChatCTP;
4.    A învața ce este și la ce folosește media sociala (rețelele de socializare) în procesul de Cumparare;
5.    A înțelege asemenarile și deosebirile dintre Procesul de Vanzare și Procesul de Cumparare și a ști sa aleaga procesul potrivit în mediul de lucru potrivit.
 

Grup țintă

Cursul se adreseaza managementului și consultanților din vânzari. Nivel de experiența - avansat, mediu, începători.

Tematica

1    Mediul Volatil, incert, complex si ambiguu (VUCA) si abordarea vanzarii. Ciclul integrat al vietii financiare.     Round Robin
2    Procesul de Vanzare clasic            
        a    Avantaje si Dezavantaje    Round Robin
        b    Service sec XXI, ca Prospectare     Exercitiu individual
        c    Prospectare sec XXI. Calificarea prospectilor si trecerea catre centri de influenta    Exercitiu pe echipe
        d    Contactare    Round Robin + Studii de caz + Jocuri de rol
        a    Prima discutie    
        b    A doua discutie    
        c    Ofertare    
        d    Referinte si Recomandari    
3    Procesul de Cumparare in deceniul II, secolul XXI            
        a    Scenariu de lucru. De ce, Cum, Ce? Valori, Nu Beneficii    Predare, Round Robin si Exercitiu individual
        b    Pasii Procesului de Cumparare    
        c    Avantaje si Dezavantaje    
        d    Ce este Social selling-ul?    Predare 
        e    Cum decurge o zi in era Social selling-ului    Predare si Round Robin
        f    Reteaua sociala potrivita    Predare 
        g    Setul de activitati recomandate    Predare 
        h    Canalul si Tactica potrivite    Predare 
        i    Brand personal    Exercitiu individual
        j    Esti Custode sau Curator, in perioada ChatGPT (a generative pre-trained transformer)    Exercitiu individual
4    Paralela intre Procesul de Vanzare si Procesul de Cumparare            
        a    Asemanari si Deosebiri    Exercitiu individual
        b    Cand si cum le combini?    Exercitiu pe echipe
        c    Alegere sau necesitate

Nume Trainer
Victor Tudoran
Detalii Trainer

Doctor in management strategic, cu experienta de lucru in 17 domenii de business, in principal in Romania si in tari precum Olanda, Portugalia sau tari ale Europei Centrale si de Est. Imbina experienta antreprenoriala de 16 ani, cu alti 16 ani petrecuti in corporatii precum ING si AXA, in domenii precum Strategie, Vanzari, Dezvoltare de business, Managementul proiectelor, Recrutare si Selectie de personal, Managementul proceselor, Managementul Performantei, Transformari organizationale. In prezent este Senior Managing Partner la Queenable, companie care se ocupa cu scalari rapide de business si intarire a rezilientei (rezistenta la socuri/crize multiple) organizationale.

Investiție

Investiția include suport de curs online de tipul share screen si suport din partea trainerului pe durata parcurgerii cursului, precum si diploma de participare.

Preț cu TVA
1010.00 RON
Serie Certificat
VCC
Fara TVA
Nu