Comunicare eficientă în asigurări
Investiția include acces online la suport de curs timp de 6 luni de la data primei accesări, suport pe durata parcurgerii cursului ( contact email: training@isf.ro) și diploma de participare.
Cursul are ca scop definirea comunicării, prezentarea tipurilor de comunicare, tehnicilor de comunicare verbală și non-verbală precum și expunerea elementelor de bază ale comunicării scrise.
Programul se adresează tuturor persoanelor care desfășoară activitate de distribuție de asigurări precum şi celor interesați sa își îmbunătățească tehnicile de comunicare in relația cu clienții.
1. Aspectele esențiale ale comunicării în asigurări
- Ce este comunicarea și care sunt elementele acesteia
- Care sunt obiectivele comunicării și cum definim comunicarea eficientă
2. Tipuri de comunicare
- Care sunt tipurile de comunicare cu clienții
- Care este impactul modalităților de comunicare cu clienții
3. Tehnici de comunicare verbală
- Care sunt nivelurile ascultării în comunicarea cu clienții
- Care sunt tehnicile de ascultare activă a clienților
- Ce este comunicarea asertivă
- Cum folosești asertivitatea în comunicarea cu clienții
4. Tehnici de comunicare non-verbală
- Ce este comunicarea non-verbală
- Care sunt elementele non-verbale ale comunicării asertive
- Care sunt elementele non-verbale care determină credibilitatea agentului de asigurări
5. Elementele de bază ale comunicării scrise
- Care sunt caracteristicile comunicării scrise eficiente cu clienții
- Care sunt elementele de care merită să ții cont în comunicarea scrisă cu clienții
- Care sunt elementele-cheie ale unui email
- Care sunt elementele-cheie ale principalelor tipuri de email-uri transmise unui client
- Care sunt regulile generale privind comunicarea scrisă cu clienții
Investiția include acces online la suport de curs timp de 6 luni de la data primei accesări, suport pe durata parcurgerii cursului ( contact email: training@isf.ro) și diploma de participare.