Procesul de constatare digitală a daunelor 2022
Într-o epocă în care pandemia de COVID-19 ne-a demonstrat mai mult ca niciodată că digitalizarea este viitorul, ne propunem să simplificăm si să automatizăm procesele de inspecție de risc, avizare / constatare daune, realizare a devizului de reparație prin intermediul echipamentelor mobile și a tehnologiei artificiale, aducând în același timp beneficii importante clienților și companilor de asigurare / brokeraj.
Prin participarea la acest program de pregătire profesională continuă, absolvenții vor deprinde abilități de evaluare corectă a unei daune, de la distanță, prin intermediul fotografiilor făcute cu echipamente mobile (smart phone/tableta) de identificare a daunelor și imprejurărilor producerii accidentului. La finalul cursului, toți absolvenții vor fi capabili să valideze cererile provenite de la client, prin intermediul tehnologiei mobile, și să estimeze corect valoarea unei daune și să ofere clientului documentele necesare despăgubirii/reparației, în baza unui deviz bazat pe timpii normați ai producătorului mașinii și logica corectă a suprapunerii operațiunilor.
De asemenea, cursanții vor deprinde abilități și pentru asistarea clientului în procesele de constatare a daunelor.
Mai mult, participanții vor putea să aleagă, în cunoștință de cauză, să utilizeze produsul CarFix Connect.
Programul de pregătire profesională este dedicat atât persoanelor care nu au lucrat niciodată cu o aplicație de evaluare specializată, cât și celor care doresc să se perfecționeze în continuu. La acest program pot participa, atât operatorii de devize din unitățile de service, cât și inspectorii de daune care lucrează pentru diferite companii de asigurare, ori persoane aflate la început de carieră în domeniul asigurărilor.
W1 |
- Prezentarea cadrului legislativ - actualizări/noutăți;
- Prezentarea conceptului de „whistleblowing” - avertizor de integritate.
- Noțiuni de antifraudă și stabilirea valorii maxime de despăgubire ( valoarea de piață)
- Scurt Istoric al aplicațiilor agreeate de către ASF (GT Motive, DAT, Audatex, Autovista)
|
|
- Prezentarea CarFix – aplicația mobilă – și integrarea lui cu aplicațiile agreate de către ASF (Audatex, Autovista, DAT, GT Motive) - CarFix și recunoașterea automată a daunelor cu ajutorul tehnologiei artificiale; - Sistemul de monitorizare specializat – Inspector CarFix (back office web) – prima notificare a daunei; realizare nota de constatare; inspecție de risc. - Preluarea avizare în Carfix Connect – flux complet de constatare a daunei. - Prezentare Carfix Connect – Aplicație management :
- Market Value – stabilirea valorii de piață |
W2 |
- GT Estimate – sistem specializat de evaluare a daunelor.
- Realizarea unei constatări utilizând aplicațiile GTM numai cu ajutorul dispozitivelor mobile ( tableta, telefon mobil). - Exercitii practice de aplicare a cunoștințelor dobândite în aplicațiile GTM. Cursantii vor efectua ca tema doua dosare de dauna ce vor cuprinde:
|
W3 |
- Prezentare tema, sesiune de Q&A pe aplicații |
Sorin Iacob este absolvent al Facultatii de Automatica si Calculatoare, cu o experienta de 20 ani, din care 11 in domeniul sistemelor de calculatie (Eurotax & GT Motive), Sorin a condus cu succes companii care au implementat sisteme de management a reparatiilor sau finantare auto, pentru mai mult de 7 milioane de masini. De asemenea capabilitatile de analiza de business il recomanda pentru orice digitalzare sau transformare de procese pentru zona de asigurari, leasing, reparatori sau distribuitori auto.
Lucian Spahiu are o experiență de peste zece ani în domeniul auto, absolvent al secției de Autovehicule Rutiere al Facultății de Inginerie Mecanică a Universității Transilvania din Brasov am participat la sesiunii de comunicare științifică in rezistența materialelor unde am obținut premii. Începând cu anul 2006 am lucrat în service auto la Augsburg International și Tiriac Auto, incepând cu 2009 am lucrat pentru grupul Solera fiind angajat la Audatex Services și Autoonline Service Informatice. De asemenea, am activat în domeniul leasing-ului operatțional la BT Operational Leasing, iar începaâd cu august 2018 sunt Key Account Manager la GT Motive.
Investiția include suport de curs online de tipul share screen si suport din partea trainerilor pe durata parcurgerii cursului, precum si certificatul de participare, taxa pentru validarea și înregistrarea creditelor.
Costul acestui tip de program poate varia fata de cel afişat pe site, în funcţie de detaliile organizatorice stabilite atât cu lectorul, cât şi intern.