Provocările specialistului constatare daune în activitatea sa curentă
Specialistul constatare daune, în calitatea sa de salariat/colaborator al unei companii de asigurări, trebuie să aibă cunoştinţe privind identificarea şi gestionarea conflictelor de interese, trebuie să fie instruit să sesizeze orice practici sau acţiuni pe care le consideră inadecvate sau incompatibile cu oricare din politicile și procedurile stabilite și aprobate intern de către angajatorul său. De asemenea, criteriile privind evaluarea competenţei profesionale și a probităţii morale trebuie cunoscute de către acesta.
Digitalizarea va schimba radical lumea în următorii ani, la fel cum se va schimba și activitatea sa.
Inspectorul de daune trebuie să facă diferenţa între fraudă și greșeală și să acţioneze responsabil pentru protecţia patrimoniului angajatorului său.
Să ofere cursanţilor:
- posibilitatea identificării circumstanţelor privind apariţia conflictelor de interese, care pot prejudicia interesele companiei în relaţia cu clienţii și partenerii de afaceri;
- cunoștinţe privind modalitatea de reglementare și de raportare a suspiciunilor reale ale personalului angajat cu privire la modul de administrare a sistemul de reclamaţii interne de tip “whistleblowing” - avertizor de integritate;
- informaţii cu privire la competenţa profesională și probitatea morală, valabile atât pe timpul procesului de angajare cât și permanent pe parcursul desfașurării activităţii;
- posibilitatea de a aprecia și a ajuta la dezvoltarea unei culturi a onestităţii şi a comportamentului etic în cadrul organizaţiei în care-și desfășoară activitatea;
- asimilarea informațiilor ce rezultă din analiza informaţiilor şi a studiilor de caz ce se vor prezenta;
- formarea de cunoştinţe şi abilităţi în domeniile acoperite de programul educaţional.
Cursul se adresează fără a fi limitativ:
⦁ specialiştilor cu atribuţii de constatare daune, avizaţi de către ASF, în cadrul procesului de formare profesională continuă;
⦁ lichidatorilor, interesaţi în perfecţionarea cunoştinţelor teoretice/practice, cu o vechime între 1 - 5 ani;
⦁ personalului antifraudă cu o vechime între 1 - 5 ani;
⦁ specialiştilor departamentelor tehnice din cadrul asigurătorilor sau al intermediarilor principali;
⦁ oricărei persoane interesate de dobândirea informaţiilor aferente programului educaţional;
Ovidiu Vadean este absolvent al Facultatii de Transporturi, sectia Autovehicule Rutiere si al unui program de Master in cadrul ASE cu specializarea Produse Finaciare in Asigurari, Cu o experienta de peste 23 de ani in asigurari a parcurs pasii carierei de inspector , sef serviciu, director, acumuland experienta in domenii precum: daune, antifrauda, sistem de control intern, reasigurari, etc. Ovidiu a fost o perioada indelungata membru in Comitetul Director al BAAR cat si Presedinte al acestei asociatii si membru in Comitetul Director al FPVS, activitati ce au contribuit la acumularea unei bogate experiente profesionale.
Investiția include suport de curs online de tipul share screen si suport din partea trainerului pe durata parcurgerii cursului, precum si diploma de participare, taxa pentru validarea și înregistrarea creditelor.