Cross-selling și up-selling pentru asigurările facultative

Data început
Data finalizării
Nr. de credite
0
Detalii curs

Cursul, cu desfășurare online asincron, are ca scop prezentarea îndatoririlor unui agent față de clienții săi, arată în ce situații se poate schimba nevoia de asigurare și cum trebuie conștientizat clientul asupra riscurilor neacoperite. Tot în acest curs sunt prezentate instrumentele de lucru pentru up-sell și cross-sell.

Obiectivul cursului

La finalul sesiunii online, participanții vor:

  • Avea cunoștințele minime necesare privind vânzarea  asigurărilor
  • Cunoaște structura unei discuții de analiza nevoilor de asigurare si tehnici de cross și up-selling
Grup țintă

Programul se adresează tuturor persoanelor care desfășoară activitate de distribuție de asigurări precum şi celor interesați sa obțină noțiuni despre instrumentele de lucru pentru up-sell și cross-sell.

Tematica

1. Ce îndatoriri ai față de client după ce i-ai vândut o poliță    

  • Ce îndatoriri are agentul după finalizarea poliței
  • Ce înseamnă adaptarea poliței la nevoile clientului
  • Ce înseamnă conștientizarea clientului cu privire la riscurile la care este expus
  • Care sunt riscurile la care este expusă o familie    

2. Cum să tratezi schimbarea nevoilor de asigurare    

  • Dacă  și cum se poate schimba nevoia de asigurare în cazul riscului de deces prematur
  • Dacă se poate schimba nevoia de asigurare în cazul riscului de boală gravă
  • Dacă se poate schimba nevoia de asigurare în cazul riscului de invaliditate
  • Dacă și cum se poate schimba nevoia de asigurare în cazul altor riscuri care țin de viață

3. Cum să procedezi pentru a vinde polițe noi unui client existent

  • Cum trebuie conștientizat clientul asupra riscurilor neacoperite
  • Conștientizarea ulterioară a nevoii de asigurare a proprietății
  • Conștientizarea ulterioară a nevoii de asigurare a vieții
  • Conștientizarea ulterioară a nevoii de asigurare a economiilor

4. Ce instrumente să folosești pentru up-sell și cross-sell    

  • Cum se utilizează Formularul de analiză a nevoilor (FAN PF)
  • Cum se utilizează agenda personală
  • Ce se scrie în agenda electronică la secțiunea destinată planificării activității
  • Cele  două calități esențiale ale agentului  -Seriozitatea și perseverența
  • Studii de caz

5. Cum trebuie să te comporți ca să optimizezi protecția prin asigurare a clientului    

  • Seriozitatea și perseverența - două calități esențiale ale agentului
  • Cum se manifestă seriozitatea
  • Cum se manifestă perseverența
Investiție

Investiția include acces online la suport de curs timp de 6 luni de la data primei accesări, suport pe durata parcurgerii cursului ( contact email: training@isf.ro) și diploma de participare.

Preț cu TVA
71.40 RON
Serie Certificat
CSUSAF