Strategia de tarifare
Seminarul își propune să explice elementele luate în considerare de managerii din cadrul companiilor de asigurări în procesul de stabilire a strategiei de tarifare a produselor proprii. Programul prezintă instrumentele de evitare a erorilor ce pot apărea în procesul de tarifare, în vederea stabilirii unui tarif atractiv. Seminarul are o componentă puternică aplicativă prin analiza de studii de caz.
Dezvoltarea cunoştinţelor în domeniul tarifării si subscrierii riscurilor.
Manageri, directori de produse, responsabili din cadrul departamentelor tehnice şi alţi profesionişti interesaţi de principii de tarifare, prin prisma unei abordări calitative.
1. Fundamentele economice ale prețurilor
• Structura pieței, cererea și oferta, informații
• Calitatea serviciilor și conflictele generate de preţ
2. Analiza comportamentului asiguraţilor
• Percepția și evaluarea, cadru general al tarifării, prețurile minime și maxime, percepția calității și înțelegerea prețului echitabil
3. Analiza profitabilității
• Conflictele generate de preţ, rolul costurilor, prețurile pragului de rentabilitate, efectul de levier şi strategia de tarifare
• Erori frecvente
4. Strategia de tarifare
• Vânzări sau de rentabilitate?
5. Stabilirea de tarife pro-active
6. Proces continuu de tarifare
• Ciclul de stabilire a prețurilor, anticiparea rezultatelor și a etapei de follow-up
7. Suntem în Dilema prizonierului?
Luís Portugal Partener și Director al ACTUARIAL Group.
El este specializat în consultanță pentru asigurători și, de asemenea, lector la Universitatea din Barcelona și cercetător de la Universitatea din Liverpool.
Luís Portugal a fost CEO al două companii de asigurări, directorul Asociației Portugheze a Asigurătorilor și președinte al Institutului Portughez de Actuariat. El a fost, de asemenea, consultant/ actuar desemnat / auditorși manager de risc pe mai mult de patruzeci de asigurători.
Investiția pentru acest program include: suport curs, pauze de cafea, prânz și certificat de participare.