Managementul activităților de instruire

Data început
Data finalizării
Judet
Bucuresti
Locatie
Bucuresti
Nr. de ore
8
Nr. de credite
0
Detalii curs

Învățarea pentru adulți ridică noi provocări în zilele noastre. Descoperirile neuroştiinţelor cu privire la modul de funcționare a creierului în procesul de învăţare, schimbă unele paradigme pe care s-au bazat programele de pregătire de până acum. Iată de ce am creat un program care deschide orizontul celor care lucrează sau al celor care sunt interesați să activeze în domeniul învățării pentru adulți. In cadrul acestui program participanții vor cunoaște si exersa instrumente si metode de dezvoltare si implementare a programelor de pregătire si dezvoltare profesionala conforme cu noilor studii si descoperiri legate de învățare.

Obiectivele Cursului

La sfârșitul programului participanții vor:

  • Știi sa aplice metode de identificare şi analiza a nevoilor de pregătire pentru a putea elabora programe de pregătire cu impact în dezvoltarea personalului din organizații;
  • Putea sa elaboreze si sa monitorizeze un plan de pregătire pentru toate  grupuri-ținta din organizații vizate de programele de pregătire si dezvoltare;
  • Cunoaște şi exersa modalitățile de elaborare, comunicare, implementare si măsurare a impactului unui program de pregătire pentru un anumit grup-ținta;
  • Afla noile tendințe din domeniul formarii profesionale a adulților si noile descoperiri ale neuroştiinţelor legate de învățare;
  • Cunoaște instrumente şi metode de învățare de tip e-learning, video-learning şi gamification;
  • Exersa metoda de prezentare format PechaKucha utila in dezvoltarea abilitaților trainerilor şi a  vorbitorilor
  • Exersa realizarea unui program de pregătire în cadrul unui studiu de caz, după curs.
Grup țintă

Programul se adresează trainerilor, precum persoanele care au atribuții de dezvoltare, implementare si monitorizare a programelor de pregătire si dezvoltare a angajaților si colaboratorilor din cadrul organizațiilor.

Tematica
  1. Identificarea si analiza nevoilor de pregătire la nivelul unei organizații/grup-ținta
  2. Planul de pregătire – elaborare, implementare, monitorizare, follow-up
  3. Programe de pregătire dedicate unor grupuri-ținta – elaborare, comunicare, implementare şi măsurare impact
  4. Noi tendințe din domeniul formarii profesionale a adulților. Neuroştiinţele învățării
  5. Metode de învățare modern de tip e-learning, video-learning, gamification
  6. Prezentări în public pe format PechaKucha
Nume Trainer
Violeta DRĂGAN
Detalii Trainer

Este autorizată ca trainer ANC, manager de proiect, evaluator de competenţe profesionale şi evaluator de programe şi furnizori de formare, cu experienţă în formarea profesională din 2003 şi coordonator de programe de formare din anul 2010. Violeta Drăgan ocupă poziţie de management în cadrul unei instituţii de învăţământ privat.

Investiție

Investiția pentru acest program include: materiale curs, pauze de cafea/gustare, certificat de participare

Preț cu TVA
476.00 RON