Probleme de monitorizare video și începerea examenului

Nu pot începe examenul online, ce să fac?

  • Pentru a susține examenului online asigurați-vă că aveți cea mai recentă versiune Google Chrome, Mozilla Firefox sau Microsoft Edge.
  • Asigurați-vă că ați accesat platforma de pe un Laptop sau Computer care este dotat cu cameră video și microfon.
  • Asigurați-vă că sunteți autentificat în platformă cu user și parolă.
  • Asigurați-vă că sunteți aprobat de către Operatorul Examinare ISF la o examinare online.
  • Pentru sustinerea în condiții optime a examenului recomandăm o  viteză a conexiuni la internet de 8 Mbps.

    Lățimea de bandă

    Megabiți pe secundă recomandați

    Upload  

    Download

    Recomandata

    8 Mbps (1000 KB/s)

    6 Mbps (750 KB/s)

    10 Mbps (1250 KB/s)

  • S-ar putea să aveți un Firewall. Va trebui să deschideți anumite porturi pentru video monitorizare. Vizitați secțiunea Firewalls de mai jos.
  • Dacă aveți probleme ce nu au fost indicate în acest document sau în Ghid de utilizare Platformă ISF_profil Candidat vă rugăm să ne transmiteți un email către suport.examinari@isf.ro
  • Asigurați-vă că sistemele de operare sunt mai recente decât Windows 7 (Windows) și Mac OS X 10.6.
  • Asigurați-vă că performanța minimă a calculatorului dvs. este următoarea:
  • Procesor:  Intel I3 sau superior (AMD Phenom II series, FX-4000 serie sau superior)
  • Memorie Operativă: 4 GB of RAM
  • Cameră video si microfon
  • Asigurați-vă că Java Script și Cookies din setările browserului sunt activate.

 

 

Pe ecran apare mesajul ”Din motive necunoscute, nu putem accesa ecranul partajat. Reîncărcați pagina astfel încât să apară o fereastră pop - up cu opțiuni pentru a da accept permisiunii să se partajeze ecranul.”

 

 

Instrumentul de monitorizare video ISF este dezvoltat pe tehnologia WebRTC. Dacă nu sunteți în Chrome sau Firefox sau aveți activat un blocaj WebRTC sau un firewall, nu veți putea accesa camera. Soluții posibile:

  • Instalați un browser Google Chrome, Mozilla Firefox sau Microsoft Edge.
  • Testați conexiunea Internet.
  • Asigurați-vă că vă aflați pe un calculator.
  • Dezactivați orice extensii Google Chrome, Mozilla Firefox sau Microsoft Edge care ar putea bloca aplicația de monitorizare video WebRTC.
  • Dezactivați orice firewall cunoscut care ar putea bloca accesul sau deschide porturile necesare pentru conectare (poate fi necesar să contactați persoana IT din companie).

Nu mi-a reușit testul de viteză internet. Ce pot să fac?

  • Dacă este posibil, încercați să vă conectați direct la Internet printr-o conexiune Ethernet (cablu). Scăderea pachetelor de monitorizare video este inerentă unei conexiuni fără fir și afectează în mod direct calitatea audio și video.
  • Închideți toate paginile active din browser cu excepția examenului online, sau închideți alte programe pe care le executați.
  • Schimbați rețeaua wi-fi dacă este posibil (mai ales dacă vă aflați în rețea publică sau partajată).
  • Reporniți ruterul.
  • Achiziționați un router nou
  • Contactați furnizorul dvs. de internet.
  • Dacă utilizați un modem DSL cu o conexiune ascendentă lentă, un modem fără fir 3G, o rețea cu anumite tipuri de proxy/firewall sau o conexiune de viteză mai mică, monitorizarea video va fi imposibilă și nu veți putea porni examenul online.

Porturi și Firewalluri

Dacă încercați să vă conectați la examinarea online de la locul de muncă, puteți întâlni o problemă de tip Firewall. Dacă aveți activat un Firewall de rețea, este posibil să vedeți un ecran video neagru sau un avertisment "Conexiunea nu poate fi stabilită" sau ”Din motive necunoscute, nu putem accesa ecranul partajat. Reîncărcați pagina astfel încât să apară o fereastră pop - up cu opțiuni pentru a da accept permisiunii să se partajeze ecranul.”

Ce puteți face?

Contactați departamentul IT să acceseze Firewallul și să deschidă porturile necesare pentru rularea Monitorizării Video.

Cerințe:

Pentru Monitorizarea Video, WEBRTC utilizeaza implicit porturile TCP și UDP 80, 443 și 3002 care ar trebui deschise. Unele reguli de firewall permit doar traficul TCP peste portul 443, asigurați-vă că tot traficul poate trece peste acest port, în special traficul UDP.

 

Mai multe informații:

Adresele IP ale serverului de Monitorizare Video se schimbă dinamic. Dacă doriți să adăugați domeniul nostru pentru a fi permis în Firewall-ul dvs., cel mai ușor este  să permiteți traficul de pe toate serverele www.examinari.isfin.ro cu domeniul * examinari.isfin.ro.

Important!!!:

  • Evitați configurațiile de rețea implicând servere proxy, configurații de securitate avansată pentru firewall și alte măsuri de securitate a rețelei, cum ar fi: filtrarea pachetelor sau inspecția pachetelor. Această securitate avansată a configurațiilor poate provoca degradarea moderată până la severă a examenului.
  • Opriți scanarea anti-virus activă în timp ce parcurgeți un examen. Unele programe antivirus pot determina diminuarea performanței.
  • Unele soluții de securitate, la nivel de rețea, pot necesita o excepție pentru aplicația Video Monitoring WebRTC.

WebSocket:

Utilizăm WebSocket, deci nu blocați conexiunile WebSocket. Utilizăm RTP pentru a transporta datele audio/video, deci nu filtrați pachetul RTP din Firewall.

Reguli explicite Firewall pentru departamentul dvs. IT:

443/tcp ALLOW Anywhere 
80/tcp ALLOW Anywhere 
443/tcp (v6) ALLOW Anywhere (v6) 
80/tcp (v6) ALLOW Anywhere (v6)

80/tcp ALLOW OUT Anywhere 
443/tcp ALLOW OUT Anywhere 
443/udp ALLOW OUT Anywhere 
80/tcp (v6) ALLOW OUT Anywhere (v6) 
443/tcp (v6) ALLOW OUT Anywhere (v6) 
443/udp (v6) ALLOW OUT Anywhere (v6)

3002/tcp (v6) ALLOW OUT Anywhere (v6) 
3002/udp (v6) ALLOW OUT Anywhere (v6)