Transformarea digitală în procesul de constatare a daunelor
Într-o epocă în care tehnologia este cea mai disruptivă “utilitate”, ne propunem să simplificăm și să automatizăm procesele de inspecție de risc și avizare / constatare daune, prin intermediul echipamentelor mobile, aducând în același timp beneficii importante clienților și companiilor de asigurare / brokeraj.
Cursul va fi organizat prin intermediul webinariilor (prin trei sesiuni de curs) in datele: 21.07.2020 – Sesiunea I: in intervalul orar: 09.00-14.00; 22.07.2020 - Sesiunea II: in intervalul orar: 09.00-14.00 si 23.07.2020 - Sesiunea III: in intervalul orar: 09.00-14.00.
Prin participarea la acest curs, absolvenții vor deprinde abilități de evaluare corectă a unei daune, de la distanță, prin intermediul fotografiilor făcute cu echipamente mobile (smart phone / tableta) de identificare a daunelor și împrejurărilor producerii accidentului. La finalul cursului, toți absolvenții vor fi capabili să valideze cererile provenite de la client, prin intermediul tehnologiei mobile, să estimeze corect valoarea unei daune și să ofere clientului documentele necesare despăgubirii / reparației, în baza unui deviz bazat pe timpii normați ai producătorului mașinii și logica corectă a suprapunerii operațiunilor. De asemenea, cursanții vor deprinde abilități și pentru asistența clientului în procese de inspecție de risc. Mai mult, absolvenții vor putea să aleagă în cunoștiință de cauză să utilizeze produsul CarFix / Light Damage Estimator și să îl recomande și altor persoane din branșa în care activează.
Cursul de formare este dedicat atât persoanelor care nu au lucrat niciodată cu o aplicație de evaluare specializată, cât și celor care doresc să se perfecționeze în continuu. La acest curs pot participa atât operatorii de devize din unitățile de service, cât și inspectorii de daune care lucrează pentru diferite companii de asigurare, ori persoane aflate la început de carieră în domeniul asigurărilor.
- Prezentarea cadrului legislativ - actualizări / noutăți
- Prezentarea sistemului specializat CarFix și integrarea lui cu aplicațiile agreate de către ASF (Audatex, Autovista, DAT, GT Motive)
- Sistemul de monitorizare specializat – Inspector CarFix (back office web)
- Tema practică de lucru individual, 6 dosare per cursant – 3 notificări / evaluări daune, 3 inspecții de risc
- Modalități de inspecție video, în timp real, de la distanță.
- Analiză teme, sesiune de Q&A pe aplicație.
- Identificarea corectă a echipamentului standard al unui vehicul, precum și determinarea Valorii Maxime de Despăgubire.
Sorin Iacob este absolvent al Facultatii de Automatica si Calculatoare, cu o experienta de 20 ani, din care 11 in domeniul sistemelor de calculatie (Eurotax & GT Motive), Sorin a condus cu succes companii care au implementat sisteme de management a reparatiilor sau finantare auto, pentru mai mult de 7 milioane de masini. De asemenea capabilitatile de analiza de business il recomanda pentru orice digitalzare sau transformare de procese pentru zona de asigurari, leasing, reparatori sau distribuitori auto.
Lucian Spahiu are o experiență de peste zece ani în domeniul auto, absolvent al secției de Autovehicule Rutiere al Facultății de Inginerie Mecanică a Universității Transilvania din Brasov am participat la sesiunii de comunicare științifică in rezistența materialelor unde am obținut premii. Începând cu anul 2006 am lucrat în service auto la Augsburg International și Tiriac Auto, incepând cu 2009 am lucrat pentru grupul Solera fiind angajat la Audatex Services și Autoonline Service Informatice. De asemenea, am activat în domeniul leasing-ului operatțional la BT Operational Leasing, iar începaâd cu august 2018 sunt Key Account Manager la GT Motive.
Alexandru Grigorescu este licențiat Universitatea Politehnica, Facultatea de Transporturi și Autovehicule rutiere. Are peste 10 ani de experiență în asigurări – manager daune Uniqa Asigurări, responsabil metodologie daune Generali Asigurari. Este coordonator al secțiunii auto la UNSAR de la mijlocul anului 2017. Este formator autorizat ANC.
Investiția include suport de curs online de tipul share screen si suport din partea trainerului pe durata parcurgerii cursului, precum si diploma de participare, taxa pentru validarea și înregistrarea creditelor.