Școala de Asigurări, Ediţia a III-a
ISF, alături de partenerii săi – PRBAR, UNSAR, UNSICAR - organizeaza programul educațional “Școala de Asigurări”, eveniment de pregătire și perfecționare profesională ajuns la a treia ediţie, organizat, de această dată, în mediul online.
La a treia ediţie, evenimentul Şcoala de Asigurări ofere posibilitatea de accesare gratuită a modulelor din programul asincron de formare profesională CertIDD (integral sau parţial). Accesul la programul online CertIDD va fi posibil doar prin înscrierea la cel puţin o sesiune interactivă a Şcolii de Asigurări. Participantul va putea parcurge, în limita a 20 zile de la data participării la Şcoala de Asigurări, întregul program, îşi va putea evalua cunoştinţele, obţinând şi un certificat de participare care să confirme obținerea numărului de 20 credite aferente anului calendaristic 2020 asociat perioadei de instruire online.
Evenimentul se va desfăşura pe parcursul unei zile şi va include o succesiune de 5 sesiuni interactive de 90 minute fiecare (echivalent 10 credite), dezvoltând tematici atractive pentru persoanele care activează în domeniu. Numarul de locuri la fiecare sesiune este limitat la 30 locuri . Validarea inregistrarii la sesiuni se face in ordinea inscrierii.
Pornind de la obiectivele ISF cu privire la organizarea de activități de informare în domeniul financiar de tipul: seminariilor, conferințelor și colocviilor, schimburilor de experiență, sesiunilor științifice interne sau cu participare internațională, în domeniul asigurărilor, pensiilor private, instrumentelor și investițiilor financiare și intermedierii în aceste domenii, am identificat necesitatea organizării unui eveniment care să aducă la aceeași masă practicieni și teoreticieni din aceste domenii de activitate.
LOCURILE DISPONIBILE PENTRU ȘCOALA DE ASIGURĂRI , Ediția a IIIa, AU FOST OCUPATE. VĂ AȘTEPTĂM LA URMĂTOAREA EDIȚIE.
VĂ MULȚUMIM!
Școala de Asigurări este un eveniment adresat în special ocupațiilor reglementate la nivelul sectorului asigurări, domeniul distribuției de asigurări și/sau resigurări, fiind însă util şi altor persoane interesate, oferind sesiuni cu valoare adăugată pentru participanţi dar şi posibilitatea de acumulare a creditelor de pregătire profesională continuă pentru anul 2020.
09,00-10,30 S1: Managementul talentelor
Mananagementul talentelor este un concept în spatele căruia se află de fapt strategie, structură, organizare, mediu organizațional, context de dezvoltare, determinare și mult exercițiu. “Diferența de performanță între cea mai bună orchestră și cel mai bun taraf este dată nu atât de talent cât de nivelul de structurare, organizare a activităților tuturor artiștilor implicați" -Petre Bica. Sesiunea urmărește să prezinte principalele etape ale procesului de managementul talentelor, conducând la o dezvoltare de abilităţi personale a coordonatorilor de echipe.
Trainer: Doichita Vaides
10,45 -12,15 S2: Asigurarea fabricii de ciocolata
La finalul sesiunii fiecare participant va ști cum să identifice riscurile, ce produse de asigurare sunt potrivite pentru acoperirea respectivelor riscuri și ce ar trebui să cuprindă o ofertă complexă de asigurare care să ofere Asiguratului o protecție adecvată. Sesiunea include: identificarea riscurilor în cadrul obiectivului; identificarea produselor de asigurare adecvate pentru acoperirea riscurilorsi elaborarea unei oferte complexe de asigurare.
Trainer: Rodica Fuicu
12,30-14,00 S3: Asigurarea locuințelor în România
Întrucât orice locuință este oricând expusă unor pericole, precum incendii, explozii, furtuni și mai nou uragane, inundații, cutremure, sau chiar acte de vandalism și furt, trebuie să acordată o atenție în plus felului în care avem grijă de proprietatea noastră și de cea a clienților noștri. Acest curs oferă fiecărui participant posibilitatea de cunoaștere și întelegere a funcționalității clasei de asigurări facultative de locuințe, astfel încât la final participanţii vor avea o mai bună cunoaștere a condițiilor tehnice generale precum şi un grad de încredere crescut pentru acest produs
Trainer:Iulian Ionescu
14,15-15,45 S4: Tehnici de vanzare adaptate situației actuale
Sesiunea urmărește dezvoltarea de abilităţi de vânzare a produselor de asigurare în mediul online, cu ajutorul unor instrumente noi, specifice acestei forme de vânzare. Sesiunea va prezenta tipuri de comportamente dorite a fi obţinute pentru a confirma vânzarea:
- Prospectare prin intermediul email-ului – cu ce mesaj de impact deschizi uşa noilor clienţi;
- Cum să ajungi la clienţi – crearea şi dezvoltarea unor aptitudini care să mărească şansele de reuşită în procesul de vânzare ;
- Tehnici de vânzare ca parte a tehnicilor de comunicare .
Traineri: Sorin Baltasiu, Laura Elly Naghi
16,00-17,30 S5: Provocări GDPR în domeniul brokerajului
Regulamentul general al UE privind protecția datelor (GDPR) și Legea 190/2018 au un impact semnificativ asupra cerințele privind modul în care companiile de brokeraj în asigurări reușesc să păstreze și să demonstreze confidențialitatea datelor personale pe care le procesează în activitățile și procesele de prelucrare, privind respectarea drepturilor individuale, denumite, de asemenea, drepturi ale persoanelor vizate sau drepturi de confidențialitate ale clienților. Aceste reglementări impun cerințe stricte cu privire la implementarea unor programe de conformitate și politici de confidențialitate pentru toate companiile din blocul comunitar. În practică, impactul GDPR variază de la un broker la altul în funcție de dimensiunea și complexitatea organizației. Sesiunea de curs propune detalierea aspectelor specifice legate de Regulamentul GDPR și a provocărilor cu care acesta a venit în activitatea brokerilor.
Traineri: Florina Vizinteanu, Laura Elly Naghi
Sorin Baltasiu - Primul job în asigurări, inspector vânzări Ardaf 1998- 2000; octombrie 2000 – octombrie 2001 London Brokers – clienţi corporate; 2001 – martie 2020 Allianz Tiriac – inspector asigurări , şef department brokeri, director departament suport vânzări, director regional brokeri, director divizie brokeri şi parteneriate; aprilie 2020 – head of corporate clients Transilvania Broker.
Rodica Fuicu - De profesie economist, cu experiență în piața de brokeraj de peste 20 ani, specialist în subscriere riscuri pentru clienți de tip corporate, consultant pentru managementul riscului și daune non- auto.
Iulian Ionescu - Șef departament training Omniasig VIG Asigurari. Formator cu experiența de peste 10 ani și 22 ani de experiența în asigurări.
Doichita Vaides - Din 1997 odata cu intrarea NN pe piața din România s-a alăturat companiei, ocupând poziţii de vânzări directe, management, training şi consultanţă. A participat la multe proiecte strategice precum: Design and development Recruitment & Selection (segmented recruitment and induction programs for millennials), Leadership &Management courses for Agency and Unit managers, Management Induction Program, Performance Coaching, Assessment centers implementation. Din 2006 îşi desfăşoară activitatea ca trainer şi coach, folosind experienţa de consultanţă în management şi training în domeniile: managementul resurselor umane, dezvoltarea și evaluarea echipei, comunicare şi presentation skills, vânzare consultativă, coaching pentru echipe manageriale. Pasionată de observarea, calibrarea şi modelarea umană.
Florina Vizinteanu - Are o experiență de 25 de ani în asigurări, din care 15 ani în poziție de CEO. Vine cu expertiză în dezvoltarea de companii din industria de asigurări de viață, dezvoltarea de procese de bancassurance și afaceri de pensii private și asigurări de sănătate. De 6 ani activează în consultanță în redesenare de procese, dezvoltare de retail, GDPR și în auditul ISO 9001. În ultimii 3 ani a oferit servicii de consultanță GDPR pentru firme din industrii diverse: asigurări, microfinanțare, HORECA, materiale de construcții, media, digital marketing, telecomunicații, magazine online, real estate, IT, automotive, rent-a-car.
Acces gratuit pentru persoanele inscrise in Registrul intermediarilor